Pagina's

Translate

woensdag 2 september 2009

Gildenieuws met een sterretje

Gisteren lag het Gilde blad al op de mat, maar ik had nog geen tijd om met een pot thee en een ... lekker te gaan zitten lezen, en wat een verrassing, ik kwam voor mij bekende namen tegen met foto.s van hun quilts.
Er staat een mooie beschrijving in van de quilt van Wil, de schrijver heeft er een complete observatie over beschreven, vind ik toch erg kanp.


Nou weet ik al langer dat zij hele mooie dingen maakt waarbij ze zelf de stoffen bewerkt met verf en zo.
Verder lezend in het Gilde blad kwam ik foto's tegen van Corinne, bij het onderwerp over werken met vilt -de vierde laag-. Ook stond er een foto van de quilt van Astrid bij het artikel over de tentoonstelling die zij met haar quiltvriendinnen heeft gehouden met als titel In Nieuwpoort liggen mijn wortels.
Ook het artikel van Marijke Boer over het werken met rubber, vond ik interresant om te lezen. Ik heb een tijdje mee gedaan in de dagboek groep Afier en daar stelde telkens bijzondere aviertjes ten toon.

1 opmerking:

Wil zei

Leuk Mia dat je de foto ook op je blog zet :-)