Pagina's

Translate

vrijdag 4 september 2009

Post op donderdag


Van Jo-Anne kreeg ik een groot pakket met Little Quilts of Love toegestuurd, nou ja mee gebracht door haar man naar Almere naar de Airbrush studio waar ik dan het pakket ophaalde. Thuis gekomen maakte ik het open en zag ik 7 prachtige quiltjes die ik doorstuur naar het Flevoziekenhuis. Het pak was vergezeld door een prachtige foto die zij heeft gemaakt in haar tuin.


Het tweede pakket kwam van Trees, van de fibermailgroup. Trees heeft wat leuks bedacht. Wat als we een lapje naar een ander toesturen en die gaat daarmee aan de slag, vervolgens naar een volgende sturen die dan weer haar ideeen er aan toevoegd. Leuk idee, maar het lapje van Trees is bijzonder mooi, zelf geverfd en bewerkt. Gelukkig heb ik nog even voordat ik het door ga sturen,


De derde envelop die de postbode in mijn brievenbus had gestopt kwam van Hannie, in het kader van de fibermailgroep was de kleur oranje het thema. Hannie heeft het vermogen om diverse soorten materialen tot een geheel te maken, als ik goed kijk dan zie ik minimaal 6 verschillende soorten stoffen in deze kaart zitten.

De vierde envelop kwam van Els, ook hierin een prachtige kaart in het oranje, ze heeft lusjes gemaakt met de machine. Hoe dat ze dit heeft gedaan? Ik heb geen flauw idee. Maar het effect is hartstikke leuk. Ik moet daar maar eens achter aan gaan en wie weet kan mijn machine dit ook wel.





1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wat gezellig om op één dag zoveel leuke post te krijgen! Ik heb ook overwogen om mee te doen met het verrassingsproject? Maar kijk toch nog even de kat uit de boom! Wel een hele uitdaging?