Pagina's

Translate

maandag 31 augustus 2009

nieuwe kijk op.....

Het was natuurlijk typisch iets voor mij, ik wilde iets verkopen via marktplaats en dacht dat de hondenaanhanger iets vrolijker zou zijn op een foto met onze Famke erin. Ja, Ja, dacht Fammy je kan me wat, je gaat helemaal niet weg want we staan nog in de tuin, domme baas!


En toen ik haar met een hand een koekje wilde geven om haar te verleiden liet ik het fototoestel uit mijn handen vallen, donder en bliksem nou ja dit zijn de nette uitlatingen die ik deed. Het toestel had op de grond ineens een heel ander uiterlijk gekregen, de lens stond om een hoekje, de batterijenklep was verdwenen, nee ik was niet blij.


Nou zegt mijn liefhebbende echtgenoot, mens we hebben dat hele ouwe digi dingetje nog misschien lukt het daarmee. En ja dat lukte. Maar het was tegelijk bijna de allerlaatste foto die ik ermee kon maken.

de laatste foto van die ouwe digi, het alfabethvarkentje.


En nu hebben we een nieuwe. Jeetje wat een leuk ding. Op afstand kan ik alle quilts naar voren halen die ik maar wil. Jummie Jummie kom maar op tt's, wij Sammy en ik zijn er helemaal klaar voor.

En ja die hondenaanhanger hebben we verkocht aan een vader die voor zijn zoon een vissenaanhangkar nodig had zodat het kind kan gaan hengelen in slootje verderop.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Mia,

Wat fijn dat je een nieuw toestel hebt. Want een mens kan moeilijk zonder.
En wat is je tas leuk geworden.
Ik heb de tijdschriftklemmen voor je gekocht,en zal ze binnenkort wel langs brengen.
Groeten,
Mieke