Pagina's

Translate

woensdag 3 maart 2010

Leuk

Wat is het toch leuk als je het Gildenieuws opent en lekker zit te lezen. Menno van 7 zit half tegen me aan op de bank en kijkt mee en vraagt; Oom sta jij er ook in? Nee joh, er zijn zoveel mevrouwen die kleedjes maken en die maken net zoveel kans als ik dat er een foto in het blad komt. O jammer. Ik sla ondertussen de volgende bladzijde om en dan brult hij in mijn oor Heeeee Ooooom je staat er wel in. Slimpie had het eerder gezien dan ik. Hij trots en ik ook.B.O.O.T. had ik gemaakt voor de tentoonstelling van Amnesty International die afgelopen december in de Bieb van Den Haag werd gehouden.
Kinderen die uit de oorlogsgebieden gehaald moeten worden zodat zij niet als kindsoldaat kunnen worden misbruikt.

3 opmerkingen:

Wil zei

Het is altijd leuk om een foto van je quilt in een blad te zien :-)

Hannie de Beer zei

Leuk toch Mia,om je quilt in een tijdschrift te zien! Ik vond het berichtje wat vreemd, maar gelukkig weet ik dat B.O.O.T. jou werk is. Was weer even na genieten!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Je quilt was ook heel erg mooi Mia.