Pagina's

Translate

zaterdag 20 maart 2010

Voorjaar

Eindelijk zegt de kalender het nu ook, het is voorjaar het is lente. Net als miljoenen anderen verlangde ik natuurlijk ook naar de lente. De kou is uit de grond en de lucht.
Vanmorgen bij een kop koffie even lekker zitten genieten van mijn mandje op tafel waar ik de bolletjes van krokusjes en tulpen in heb staan. Bij dat voorjaarsgevoel kwam ook een golf van tevredenheid over me heen, gisteren heb ik samen met Marijke bij de AH staan inzamelen voor de V.L.A. Geweldig zoals er mensen reageren, het raakt me toch iedere keer weer als ik dan de redenen van mensen hoor die etenswaren komen doneren voor ons voedselloket. Ondanks dat er veel verdriet is op de wereld, kunnen die soms kleine donaties veel verschil maken.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Fijn gevoel Mia, dat de Lente is begonnen! En ook jullie actie zal wel veel voldoening geven?