Pagina's

Translate

dinsdag 23 februari 2010

Een ander blok voor de fibermail sampler

Afgelopen weekend stonden er weer drie verschillende blokken klaar om te maken voor de Fibermail sampler. Een was een mandje een ander was de railway fence en een bonus blok wat gemaakt moest worden door te krimpen.
Ja Ja en dat gaat dan zomaar, nou nee volgens de aanwijzingen van Trees, moest ik dus twee lagen vliesofix en een laag oplosbare op de achterkant van het lapje leggen. Even banen stikken niet te dicht op elkaar en dan hup het stoomstrijkijzer erboven houden en klaar was het blok.
Ik heb bij de eerste lap denk ik wel een uur staan stomen, de stoom kwam ook mijn oren uit volgens mijn lief. Dus de groep maar even verteld dat het mij niet lukte. Gelukkig was ik niet de enige. Ik deed dus alles goed alleen de oplosbare vlies moest niet van dat doorzichtige zijn maar die met papierstructuur. OOOOOh is dat het.
Ja dat was het, leuk toch. En binnen tien minuten was het gepiept oftewel gestoomd.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Fijn,dat het nu is gelukt Mia! Je hebt er een mooie stof voor gemaakt,of gekozen?

Wil zei

Dit is leuk geworden. Welk soort vlies heb je hier nu precies voor nodig?