Pagina's

Translate

zondag 1 februari 2009

Gouden Handen voor de Uitdaging

Voor de groep de Uitdaging was een deadline van 1 februari gesteld. Natuurlijk was ik weer eens erg druk met van alles en nog wat maar ik heb het gehaald.

Als oppas oom(a) eet ik vaak met de jongetjes tussen de middag, aan tafel worden er allerlei zaken besproken vooral over wat er die ochtend op school gedaan is. Jasper (4) vertelde dat ze het over hun lijf hadden gehad, waarvoor zijn voeten (schoppen, voetballen oh ja en lopen) oren (ja oom soms vergeten we te luisteren) en wat doe je met je handen.
Wat doe je dan met je handen? vroeg ik aan Jasper en Menno (6). Toen kwam er een waslijst met dingen die je allemaal met je handen doet.

Zoals:
pleisters plakken, truien wassen, broek die stuk is maken, bammetjes maken, limonade maken, wentelteefjes bakken, snoepjes eten, wassen, tranen wegvegen, schoenveters vastmaken, voorleesboek vasthouden, hand vasthouden, rits dicht maken, thee drinken, hondenriem vasthouden, eten koken, knuffelen en nog veel meer.

Toen was mijn ontwerp voor de Uitdaging geboren, handen en niets anders.
mia




For the challenge group de Uitdaging, I have made Golden Hands. The theme was gold and I found it difficult too design something. But I was rescude by my grandsons Jasper (4) en Menno (6). On school was spooken what can you do with your body. Feets are good for kicking, playing soccer and oh yes we can walk, ears well that was simple they both where saying, sorry we forgot too listing, and there came the hands. What following was, all kinds of things that you can doo with your hands, like eating, playing, was, closing the zipper of there coats, holding the doglease, and so on.

My design was born, with many thanks to my lovely boys.

mia

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nogmaals mijn complimenten, voor je leuke quiltje. Een heel goed idee,van jou en de "jongetjes"!
Mooi gedaan!

Wil zei

Een origineel idee Mia!