Pagina's

Translate

zaterdag 14 februari 2009

Roesten in de keuken - Rust in the Kitchen

Normaal gesproken is dit een kwarweitje voor in de tuin. Dan gewoon in een emmer of plastic zak. Lekker in het zonnetje en dan gaat de rest van zelf. Soms doe ik de binnenkant van een verroeste kruiwagen. Gewoon water en azijn in de kruiwagen en dan die lap erbij.

Maar het is koud buiten en daar hou ik niet van, bovendien past de kruiwagen niet in mijn poppenhuisje. Dus dan maar iets anders bedenken. Ik had al eens een poging gewaagd met pannensponsjes maar dat werd niet veel. Dus deze reis in de gele pot drie uit elkaar getrokken sponjes in water laten staan. En ja hoor dat ging roesten. Dus de sponsen in de lap gedraaid en alles in hetzelfde water onder gezet.

Tara Tatara het is net goochelen je kijkt ernaar en het verandert in iets leuks.
Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, voorlopig hangt de lap te drogen over de cv.
*
I like too rust in the summer, nice warm and than I will put everything in a gardencar. I do not no how this is in Enlish, you now where all the leaves and grass will put in.
But it is winter and cold so I rust in the kitchen, a big bowl, peace of fabric, spons that will rust and a couple of days later it is finished.
I do not now what I will make of it. The fabric is now hanging on the central heating too dry.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Geeft toch altijd weer een verrassend resultaat dat roesten! ik ben benieuwd, naar het eindresultaat? Bij mij duurde het ook lang voor het een beetje interessant was. Ik heb de bak weken lang buiten laten staan! In de zomer, en af en toe weer nat maken natuurlijk!