Pagina's

Translate

vrijdag 20 februari 2009

Movie Stars

Vanmorgen weer naar de bee van de Movie Stars. Altijd goed voor een kletspraatje en een lekkere bak koffie.
Menno en Jasper waren bij ons aan het logeren en die zagen een ochtendje kleedjesouwemevrouwen wel zitten. (heb ik niet bedacht maar een fantastisch woord voor scrabble). Met veel bombarie kwamen we dan ook binnen.
Mieke had wel een karweitje voor de jongens, nl maken jullie eens een mooi ontwerp voor mij. Na wat tekst en uitleg en een beetje gerommel was Menno verdwenen, want er word ook huisvrouwengym gegeven en dat ziet hij wel zitten al die huppelende en bewegende onderdelen (hij zag iemand met dansende billen!) Jasper was wat meer geprikkeld door al die vierkantjes en was op zijn manier heel serieus bezig.



Hilly had haar cadeautjes bij zich, ze heeft voor haar afscheid van haar werk voor de collega's boekjes bekleed. Het zijn blanco boekjes en voor een ieder heeft ze een persoonlijke buitenkant gemaakt.
Het zijn zulke leuke dingen geworden dat ik ze in ieder geval op mijn nog te doen lijst heb gezet. Ik denk dat het een leuk karweitje is voor in de caravan van de zomer.



De groep was vandaag niet zo groot, Esther schiet enorm op met haar glas in lood maar dan in omgekeerde volgorde, dat wil zeggen ze naait de gekleurde delen op een zwarte lap, en dat ziet er spannend uit.

Today we where on our bee from the Movie Stars, my grandsons Menno and Jasper was going with me and they like the carpetoldladys. Jasper was helping too make a design for Mieke and he was very serious with it.
Hilly has maked book covers for her co-workers, she will stop working and will give them each a personal design notebook.
Esther was showing het Glas in Led design this is a bautifull design with bright colours.








2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk, dat je de jongens gewoon mee kon nemen.
Zo te zien lukte dat prima!
Heel mooi, die boekjes. Zal ze best veel werk mee hebben gehad? Als ik het goed begrijp, waren ze alleen om te showen? Maar binnenkort kunnen we dus jou boekje bewonderen? Was weer een gezellige Bee dus!

Anoniem zei

gezellig zo'n bee ! leuk werkje, boekjes bekleden ! heb je een goede beschrijving? anders heb ik er nog wel eentje ! leuk de jongens met hun uitspraken !