Pagina's

Translate

zaterdag 16 maart 2013

World Wide Quilting Day


Wat een leuke dag hebben wij hier in Almere gehad op deze W.W.Q.D. Het begon vanmorgen al vroeg met een radio intervieuw op Omroep Flevoland. Met een kop Koffie zat ik te wachten op het sein dat ik mijn verhaal kon afsteken. Heel leuk dat zij aandacht wilde besteden aan het unieke quiltgebeuren. Bovenaan de roltrappen had ik mijn Bargello en de vrolijke Quilt van Maria als lokkertje opgehangen.
Speciale dank gaat uit naar de leiding van denieuwebibliotheek van Almere-stad. Heel enthousiast hebben zij gereageerd op mijn verzoek om hun centrale hal te mogen gebruiken.
 
 
 
Daar zaten wij dan, drie grote tafels, Annie met een vrolijke quilt, Desiree met haar levensboom en ik met de mini hexjes voor een royale bank en frames waar wij quilts konden aan ophangen.

 
Angelika, helemaal links werkt bij denieuwebibliotheek als stagiere en kon deze dag als leerproject gebruiken. Maria had haar quiltsysteem meegenomen en pr materiaal van het Quilters Gilde. En druk dat het was, ongelooflijk veel mensen mannen en vrouwen waren nieuwsgierig en wilde van alles weten. Ook die ene meneer die vroeg of wij even een ding konden maken en het dan over een uurtje wel kwam ophalen.
De aanwezige manager van de bieb was heel verrast door de belangstelling die wij kregen.

Geen opmerkingen: