Pagina's

Translate

zaterdag 2 maart 2013

nieuwe verf

Op de beurs in Zwolle heb ik bij mijn-eigen hun Procion gekocht, deze is in granulaat vorm en dus een beetje veiliger in gebruik. Jammer was wel dat de verkoopster denk ik geen verstand van verven heeft want op elke vraag die ik stelde vertelde ze het verhaal dat procion als merk was vrij gegeven en dat zij dat nu ook konden gebruiken. Mijn simpele vraag was: is deze verf vergelijkbaar in de kleuren als die van de verf van de andere winkel (stfttvrvn) Schouderophalen en weer het verhaal van het vrijgeven van de naam. Oh vroeg ik staat er al info op jullie webshop? nee zei ze daar hebben wij geen tijd voor! zo dat is niet zo handig dacht ik. Maar ja een ieder doet het zoals hij/zij het wil denk ik dan maar. Nou geef mij maar de drie basis kleuren Rode Jaspis, Turqoise en Citrien. Ik had dus inderdaad hele handige potjes die goed afgesloten waren met een kleur op de deksel. Hannie vertelde onder de koffie dat zij ook wel in de magnetron de verflappen deed. Tja of mijn lief nou zou zitten wachten op een bakkie soep met rode jaspis??
 
 
Wat nou zeurpiet, zegt mijn lief. Je hebt zo'n mag-pan waar je ook aardappels in kunt koken. Waarom gebruik je die dan niet. Dat ding is afsluitbaar dus wat kan er mis gaan. Oke gaf ik schoorvoetend! toe, ik heb die pan 10 min op low gezet en ja die kleuren vielen me niet tegen, behalve die rode jaspis volgens mij is het toch magenta maar die kleur aanduidingen staan dus niet op de potjes.
 
 
 

Geen opmerkingen: