Pagina's

Translate

maandag 18 maart 2013

Leuke verrassing

Na een geweldig leuke zaterdag in de bieb, krijg je heel veel leuke reacties. En dat doet een mens goed.
 
Toen kreeg ik een mailtje van Rose-Anne van het weblog van het Quiltersgilde dat ik deze week het blog van de week ben geworden. En dat vind ik leuk.
 
Al met al een heel leuk weekend met al die berichten en reacties. Ik kan het iedereen aanraden om volgend jaar een leuke locatie in jouw buurt te zoeken waar mensen even stil kunnen blijven staan bij het quilten en de gezelligheid die het oplevert.
 
Wat mij op viel waren al die mannen, ik heb geprobeerd om ze over de streep te trekken maar die mannen lopen volgens mij tegen een hele hoge drempel op.
 
En dan nog een keertje Maria en Annie in de bieb van Almere.

Geen opmerkingen: