Pagina's

Translate

donderdag 25 maart 2010

Nieuwe lente. Nieuwe tas.

Het was er weer tijd voor, mijn oude tas van batik stoffen viel van ellende uit elkaar. Natuurlijk wordt een tas bij mij als vervoermiddel gebruikt voor van alles. Een kleine tas werkt niet bij mij. Soms zet ik zo'n ding op zijn kop en dan wil je niet weten wat er uit komt. Alles wat zit tussen A-Z.
Afgelopen weekend kreeg ik een boek met gordijnstalen, bladerend door dat zware ding kwam ik deze kleuren tegen, dus het oude patroon te voorschijn gehaald en de lapjes uit het boek gesneden, geplakt op vlies en vast gestikt met een cordonsteek. Ervaring met de oude tas leerde dat ik toch wat meer binnenvakken nodig had dus twee enorme vakken gemaakt. Morgen ga ik naar Leiden, en dan komt deze goed van pas. Behalve mijn bammetjes kunnen er heel veel aangeschafte crea dingen weer mee naar huis genomen worden.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuke tas Mia. Er is zoveel mooi materiaal te koop in Leiden, dat je die tas hard nodig hebt!
Ik wens je een hele fijne dag!

Dees zei

Vet coole tas Mia! Je moet hem goed vullen hoor, anders staat 'ie zo 'anders' aan je schouder... vullen in Leiden! x