Pagina's

Translate

dinsdag 9 maart 2010

blokken

Ondertussen is het al bekend dat ik via de Fibermail groep bezig ben met niet alleen kaarten maken, vaak op een thema maar ook met een fibermailsampler. Elke week zorgt Trees voor twee nieuwe uitdagingen. Zelf ben ik mijn batikbakken aan het leegmaken voor deze sampler.

Dit blok is een bargellotechniek, nu heb ik in het verleden al eens een bargello gemaakt, maar die ging naar verhouding is gemakkelijker door de rollen die je maakt. Nu was het priegelen op 6 inch en dat viel niet echt mee.
De ster is op paperpiecingtechniek gemaakt. Leuk werkje. Was klaar voor ik het wist.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Gezellig toch Mia,om steeds de nieuwe blokken te maken! Mooie batikstoffen gebruik je er voor.Ik ben benieuwd hoe straks de hele sampler er uit gaat zien?

Corryna zei

Wat een mooie stoffen! Ik ben gek op batiks. Zelf heb ik nooit een sampler gemaakt. Is wel een goed idee om ook eens te doen.

Corryna