Pagina's

Translate

vrijdag 23 september 2011

Over de stropdassen en de Movie Stars Bee

Niet alleen in de reacties maar ook op de bee werd mij gevraagd wat ik voor mijzelf had gemaakt van de stropdassen van mijn vader. Niets is dan mijn simpele antwoord. Och waarom dan niet. Ik heb de dassen gebruikt voor de anderen, zelf heb ik er nog een aantal in een doos liggen en of ik er iets mee ga doen dat weet ik nu nog niet. Het was voor mij voorlopig genoeg verwerking om de quiltjes voor de familie te maken.


Movie Star Bee

Het was weer als van ouds vanmorgen, kletsen en kletsen sommigen hadden we al een tijd niet gezien door alle vakanties dus moesten we wel weer even alles op een rijtje zetten.

Zo kwam Madelon met haar Memoryspel, ze had dit gemaakt voor haar kleinkinderen. Weet je zei ze, als je uit eten gaat of op vakantie met die kleintjes dan heb je iets om ze bezig te houden. Je moet er maar opkomen dacht ik, mooi idee voor mensen met kleine kindjes.


 Jaqueline liet iedereen weer versteld staan, nu is ze al bekend bij ons als een quiltster met passie voor William Morris, maar nu had ze een Log-Cabin bij zich die ze maakt als verrassing voor een vriendin. Jeetje mooi en wat een bijzonder middenstuk, Jaqueline vertelde dat haar vriendin en haar man een eigen huis aan het bouwen waren en dat het een houten huis werd, ja dan is het ook heel logisch dat je een log-cabin krijgt.

Annie verveelde zich blijkbaar want die was even met de provence stoffen aan de slag gegaan, waar halen die mensen hun tijd toch vandaan, ik kom al uren tekort. Het is wel een hele vrolijke geworden, en die verstek hoeken, toppie.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk zo'n Bee met verassingen!Grappig dit Memoryspel,en ook prachtig de logcabin! De verstekhoekhoekblokjes quilt heb ik eens gemaakt in Batikstoffen,geeft weer een totaal ander effect.

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Wat een gezellige bijeenkomst. Dat memoriespel is wel heel speciaal. Inderdaad, je moet er maar op komen!!!