Pagina's

Translate

zaterdag 30 april 2011

Wokkels

Op de bee, waar ik overigens gisteren niet was. Is er al enige tijd een wokkelvirus aan de gang. Leuk ding wat ze hebben maar vorig jaar had ik er al een gemaakt, een iets ander model (drop design) maar gebaseerd op het zelfde patroon.
In mijn bakken wol zat ook deze wol, rotwol wel te verstaan of zoals ik dat noemde Hondenwol. Ik heb geprobeerd dat ding te dragen maar ik werd helemaal gek van de jeuk van al die stekels die erin zaten. Dus gewassen en laten liggen in de wasverzachter maar nee het bleef steken.

Ach jullie begrijpen het al, ik heb die wokkel aan de vuilnisbak gedoneerd.



3 opmerkingen:

marjolijn zei

Sneu voor de wokkels, maar oh, wat kan ik me voorstellen hoe je hier gek van de kriebels wordt. Ik krijg al last als ik deze wokkel zie liggen. Goed hoor, hup weg ermee. Ik hou wel van dat resolute gedrag!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Ik zou ook gek van de kriebels worden, daarom maak ik zoiezo niets van wol wat om mijn moet!!! Maar je had de wokkels ook aan een quilt kunnen doneren, had best een apart effect kunnen geven.

Janny de Roo zei

Ik heb wel eens gehoord, dat dat gekriebel over gaat, als je de wol in een plastic zak in de vriezer legt....Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar misschien kun je het met een restje nog uitproberen....!