Pagina's

Translate

vrijdag 8 april 2011

Het is weer Bee dag


Dit is me nog niet eerder overkomen, geen tijd om een berichtje op mijn blog te plaatsen, een beetje errug druk met van alles en nog wat. Het stellen van prioriteiten is dan best wel lastig en dan komt natuurlijk mijn blog op de laatste plaats.



Als ik op vrijdagmorgen op de fiets naar de Bee ga van de Movie Stars kom ik altijd langs "ons" kasteel, dat ding staat al jaren te vergaan. Wat eens zo'n mooi idee leek is nu vervallen in een ruine. Jammer want de tuin was al voor een gedeelte aangelegd.








Agaath kan niet quilten, zegt zei. Ondertussen maakt ze de leukste en mooiste dingen onder andere deze quilt. Het leuke is dat er verschillende bloktechnieken inzitten. Petje af hoor Agaath.





Een nieuw lid van onze filmsterrengroep, het is Trudy die gepassioneerd kan vertellen en daarbij ook nog eens de mooiste dingen maakt. Dit is haar ontwerp voor een Little Quilt of Love. En ja dit is er weer zo een die ik met alle liefde aan ons ziekenhuis doneer. Moet alleen nog even wachten tot het klaar is.





Ach en nou was ik toch het beste paard van stal vergeten, Mieke heeft er weer een jaartje bij. In plaats van gebak heeft ze ons allemaal verrast met een stapel quilt kaarten, van die mooie van het Gilde. Voor iedereen een pakketje en de tas ging naar Maria, een herinnering aan Chistien.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Je hebt het nodig,in deze moeilijke tijd om er eens even uit te zijn met je Bee dames!En het was een geslaagde ochtend zie ik!
Ik moet toch ook eens dat kasteel gaan bekijken als ik in Almere ben.Voordat het helemaal is vervallen!