Pagina's

Translate

woensdag 15 juli 2009

Fibermail

En daar vielen ze op de deurmat, twee enveloppen met inhoud. De eerste kaart is gemaakt door Marijke van de Fibermail groep. Het thema was rood, maar de eigenlijke reden was dat ze liet zien hoe de kaarten ook verstuurd kunnen worden. Gewoon in een envelop alleen op de plaats waar je de postzegels plakt, knip je een stukje envelop weg en plakt dat zegeltje dan op de achterkant van de kaart. Goed idee. Zelf deed ik ze in gesloten enveloppen maar dat blijkt dus niet echt de bedoeling te zijn. Ach weer wat geleerd.
De tweede envelop was gevuld met een verzameling 5 x 5 quiltjes. Mini kunstwerkjes die door verschillende fibermailers zijn gemaakt en door Trees verzameld en doorgestuurd.
Mijn prikbord wordt op deze manier wel een art stuk.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wat leuk toch om zo'n mooie kaarten in de brievenbus te krijgen! Ook de mini's zijn echte juweeltjes. Ik ga me ook opgeven voor de zomer kaart. Nu weet ik precies hoe ik de kaart moet versturen!