Pagina's

Translate

donderdag 9 juli 2009

Fibermail

Sinds kort ben ik lid van de Fibermail groep van Yahoo, binnen die groep zijn er veel uitdagingen die ik wel leuk vind en bovenal de creaties zijn niet al te groot.
Normaal is een fibercard 10x 15 cm maar af en toe is er een ander formaatje zoals bij deze driekhoek challange. Of maak een kaart met als thema driehoek en stuur die naar een ander op de lijst. Deze heb ik voor Gerrie gemaakt.


Ook hebben ze een kleur van de maand, dus alles in een kleur en dat is lastiger dan je denkt

Dus boerenzakdoek uit de vrije hand gesneden geplakt op een iets lichtere tint rood en bewerkt met discharge, daarna in stukken verdeeld en die op de kaart gestikt.
Ik had natuurlijk de kaarten zo kunnen leggen dat de grote lap weer zichtbaar werd, maar ja dat valt me pas op als de foto op de pc staat en de kaarten al verzonden zijn naar Cobi, Trees en Marijke.






1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk zeg die verwerking met de boerenzakdoek! Blitz van kleur. Net als de driehoekjes kaart,heel apart. Komen ze misschien nog leden tekort,bij de groep?