Pagina's

Translate

vrijdag 13 maart 2009

Vrijdag de 13e



zittend: Anne, Esther, Jane
staand Agaath, Ada, Annie, Mieke, Hillie, ik en Greet.
Ontbreken Maria (toert met echtgenoot door spanje of zo) en Christien (jammer genoeg een beetje ziek)
Het is vrijdag de 13e en we hebben weer een Bee, en wat voor eentje. Geheimzinnigheid is troef, gut zei Hilly tegen mij, weet je wel?? Nou ik weet natuurlijk weer eens niets, begrijp even niet waar ze het over heeft. Oh zegt Mieke weet je wel?? Nee zeg ik ik weet helemaal niets.
En ineens schiet het me te binnen, Esther is afgelopen week 40 geworden en een paar weken geleden hadden we allemaal een blok voor haar gemaakt. Een blok met katten erop, Esther is namelijk helemaal in de KAT. Ze gaat van wedstrijd naar tentoonstelling naar wedstrijd met die beestjes en wint de ene prijs na de andere. Leuk voor haar (eigenlijk knap) maar ik hoef die beestjes niet in natura, ik ben een hondenmens. Maar goed Esther helemaal hokeldebokel want die had het niet verwacht en de tranen kwamen als een malse regenbui uit haar ogen want ze had niet verwacht dat wij nog wisten dat zij haar tweede jeugd inging. HA HA die Esther.
Cadeautjes, tranen en gezelligheid

Dit zijn de multi cats voor Esther.
Verder vertelde Hilly over haar afscheidscadeautje voor haar collega's, dat zijn de boekjes die zij gemaakt heeft, gaat Mieke een weekje Texelen en de rest gewoon weer aan het huishouden.
Today it is friday the 13e, it is allways a special day for the people who are affraid of black cats and a ladder. But today we cellebraited the birthday of Esther, she is going to her second childhood. We have made some blocks with cats on it. I called it Multi Cats. It was again a nice bee with the movie stars.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk zeg, jullie Bee. Zo hoort het ook,een lach en een traan! En wat een gezellige katten bij elkaar!Was weer genieten!