Pagina's

Translate

donderdag 31 oktober 2019

Nieuwe Japanse Hexagon Tas

Nieuwe Japanse Hexagon Tas of wel NJHT. Ik kon het toch niet laten, Hexagonnen zijn en blijven altijd ergens dwarrelen in mijn brains. Telkens als ik iets met een Hexagon gemaakt hebt en af heb denk ik nou even niet meer. 
Maar dan liggen daar de Japanse stoffen in prachtige kleuren en dan gaat het weer kriebelen. Deze keer heb ik ze op dik hard vilt gemaakt in plaats van de kartonnetjes. 
Ik bedacht dat het een tas zou moeten worden en dan niet een die in elkaar zakt als je die ergens neer zet.



Aan een kant de bloemen van Kylie Irving uit haar boek Taupe Inspirations


En aan de achterkant een Hexagon.

De maat van de tas is 30 x 40 cm

En nu deze af is, ga ik iets met oude jeans doen, zal wel weer een tas worden.

2 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Leuk om zo mooie stofjes te gebruiken.

Hannie de Beer zei

Prachtig met de applicatie voorop. En een goed gebruik van je mooie stofjes!