Pagina's

Translate

zaterdag 19 oktober 2019

Map met de lijntjes


Een paar jaar geleden was ik bij Tegendraads 1 in Leiden 1 x in de maand waren wij daar op dinsdagmiddag met een groep bij elkaar, en telkens was er weer een of andere techniek waar je wat van kon leren. 

Nu was er een challenge bedacht met als basis stof gewolkt grijs, een ieder kreeg een kleur naar keuze en ik bedacht dat het wel eens met zwart iets kon worden.

Het blok heb ik zelf ontworpen en telkens om en om aan elkaar gezet. Wel aardig maar niet te vreden, ik heb die lap in de kast gelegd en er niet meer naar omgekeken. Totdat de verbouwing begon en ik kasten op ging ruimen en tot mijn verbazing deze lap weer tegenkwam. Weggooien dat kan ik niet en om er een stofdoek van te maken ging me toch ook te ver. Ik vind het nog steeds een aardig patroon, gelukkig had ik nog een kale map


Bij Tegendraads 1 ben ik niet meer, wel jammer maar reistijd en groepstijd waren geen combinatie door de files waar ik telkens in terecht kwam.

2 opmerkingen:

Bianca zei

Wow, mooi!!!

Hannie de Beer zei

Prachtig! Goed dat je er geen poetsdoeken van maakte!