Pagina's

Translate

zondag 3 december 2017

2017 aan elkaar geknoopt

Nog even en dan is 2017 voorbij en gaan we weer nieuwe plannen maken, leuke plannen en soms worden plannen uitgesteld of gaan gewoon niet door.

Dit is mijn 2017 alle maanden aan elkaar geknoopt tot een geheel, de lijnen zijn de wegen die ik samen met mijn lieverds hebben gelopen, gefietst of gewoon met de auto hebben afgelegd, en omdat ik niet chagrijnig wil overkomen heb ik tot nu toe best een leuk jaar gehad en ben reuze benieuwd wat ik ga bedenken voor 2018.
Voorlopig nog even in de ban van Sint en de Kerst en natuurlijk de appelflappen enzo eetdingen meer


Een break down lap uit de voorraad gekleurd stiksel, een naaimachine, een snijmes, zigzagranden in blauw en de oude knopendoos op zijn kop. Elke maand is en was bijzonder.

Nu ben ik al jaren verslingerd aan amaryllissen, je weet wel die dingen die je alleen in december tegenkom tegen soms hele hoge prijzen of net als ik een goedkoop bolletje. Werd de stengel te zwaar en dus afgesneden en in een vaas gezet. Maar kijk hoe leuk dat ding het water opneemt, bovenin al 6 kelken en onderin krullen, zie je dus alleen als je vaas van glas is. 


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wat een leuk idee Mia . De maanden van het jaar , de kleuren maak je zelf , ondanks alle strubbelingen , een positief en kleurig jaar! Knap gedaan!