Pagina's

Translate

zondag 26 november 2017

Kaarten en de sterren zijn klaar

Het is weer zover, de kaarten tijd is/was weer aangebroken, en voorlopig ben ik er weer klaar mee. Een stuk of veertig worden weer uitgedeeld. Behalve de engeltjes van een quiltje wat ik ooit maakte zijn er nog wat andere fröbels erbij gemaakt, de leukste vind ik zelf de stapel onderaan. Gemaakt van een prachtige Break Down lap die ik bij Hannie gemaakt heb en nu versneden hebt tot een kleiner formaatje.



En dan de sterren van Kaffe Fasset, ik had een heleboel driehoekjes en wist even niet wat ik er mee moest doen, ze lagen maar te liggen en bij nader onderzoek had ik nog meer van die stofjes zodat ik er sterren van kon maken.



Eigenlijk best leuk geworden, gaat morgen op de post voor een goed doel.
Mijn knuffeltje heb ik het genoemd.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuke collectie kaarten Mia . Vooral leuk zoals je de breakdown lappen hebt verwerkt! Het kleine sterrenquiltje zal zeker welkom zijn!

miekequilt zei

Wat een leuke kaarten, Mia. Die vinden hun weg wel weer.