Pagina's

Translate

vrijdag 29 december 2017

Weer een leuke postbodemomentum

Mijn postbode mevrouw is altijd wel een beetje nieuwsgierig en bij het inlopen van mijn paadje steekt ze de post omhoog als ze mij ziet in de woonkamer. Hoe hebben ze dit nou weer gedaan, vraagt ze. Ik kijk en zie een envelop van patroonpapier. Ontzettend leuk zo'n crea ding. Ach zeg ik tegen haar je zult wel meer leuke aparte dingen zien, nou zegt ze jij bent in de hele postcode de enige die rare dingen krijgt. Nee niet raar hartstikke leuk.


Van Marijke Loonstra kreeg ik het patroonpapierenvelopje met een leuke zelf gemaakte kaart.

Van Mieke kreeg ik deze ook in een "rare" envelop. Het vlechtwerk had ze eerder gezien bij mij en leuk dat ik dan zoiets weer terug krijg. En dan de groeten uit het verre Texel, ach wat wil een mens nog meer.

Oh en dan die kleine ATC, nog even ik heb in mijn map nog ruimte voor 30 ATC-tjes, en dan is mijn map vol. Wil je ruilen het kan nog steeds. 

Geen opmerkingen: