Pagina's

Translate

woensdag 13 april 2016

Voorleeswedstrijd in de Flevopolder

Hoe leuk is een gewone doordeweekse dinsdag, Oma om half negen bij school zegt Jasper tegen me, tuurlijk doen we.
De hele klas zit startklaar om mee te gaan met Lorien naar Lelystad waar zij mee doet aan de Flevolandse finale van de voorleeswedstrijd voor basisschool kinderen.
Spandoeken gemaakt en in de kofferbak gestopt, 4 moeders en ik en de juf met volle auto's op naar Lelystad.
Er is toch wel een enorme overtuiging bij onze klas dat Lorien gaat winnen. Na het voorlezen door 9 kinderen met hun eigen gekozen boeken volgt een leuk optreden door Elise de Koning, dansen en springen en met een paar honderd kinderen op het podium.
 

 
Lorien en de presentator van de voorleeswedstrijd.
 
 
Lorien heeft niet gewonnen maar is volgens ons allemaal eervol de tweede geworden.
 
Ach en je moet maar durven, voorlezen voor een volle bak met kinderen, petje af voor Lorien.
 
 

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Knap hoor van Lorien! Is zeker moeilijk om voor zo'n volle zaal voor te lezen.
Ik ben ook gek op voorlezen. Niet zelf, maar op mijn kamer luister ik graag naar een boek, geweldig!