Pagina's

Translate

maandag 28 maart 2016

hoor de wind waait door mijn restenmand

Wat een weer, nu niks te doen in de tuin, geen voorjaarswerk dus maar lekker binnen prutsen. Bij FantasticFabric doen wij een lapjes swap, leuke lappen die al voor gesneden zijn door mijn lief en daar blijven resten over, wat plakwerk wat stikwerk en daar zijn er weer twee kaarten.
 
Nog even en dan heb ik voor een jaar genoeg aan kaarten voor jarigen etc. etc.

Nou moet ik natuurlijk niet vergeten om ze te sturen, en dat is dus mijn makke, ik heb het niet alleen nu, maar al van kinds af aan vergeet ik die en dat vind ik het oerstom van mijzelf.

Nu heb ik alle belangrijke mensen in mijn agenda gezet en ik krijg nu een mail zodat ik op tijd een kaart kan wegsturen. Als ik tenminste de mail elke dag lees!!!!

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Haha, je hebt je goed vermaakt. En je kunt die kaarten ook gewoon versturen als je een verjaardag vergat. Ze zijn zo leuk dat dat vast niet erg is.

Hannie de Beer zei

Leuke kaarten! Gelukkig is dat wel gegaan met je zere hand!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Er is niet alleen door je lapjes voorraad een wind gewaaid. Ook het blog is in lentesfeer. Leuk al die bloemenstofjes. Ik ben pas in oktober jarig dus zo'n kaartje duurt nog even. Maar op je blog meekijken is ook al heel leuk.