Pagina's

Translate

vrijdag 22 april 2016

Vrijdag Movie Star dag en Ik en anderen dag

Vrijdag is elke twee weken een enorme kletsdag met hele leuke quilts bij de Movie Star bee. Madelon heeft alle vierkantjes met de hand gemaakt!!!!! de achterkant met de machine (verstandig).
 

 
Marina is met de quilt die gemaakt is van de blokken van de winterfair Landleven aan het doorquilten geweest. Leuk die verzameling van de diverse Quilters bij elkaar te zien.

 
En toen mocht ik onder begeleiding van mijn Lief naar Ik en anderen in Amersfoort, had op internet zo'\n leuk ligbed gezien en dat wilde ik wel in mijn tuintje zien staan. Maar onderweg kwamen we dit tegen, een frame die als je aan komt rijden een huis is, maar in werkelijkheid zo plat als een dubbeltje met daar bovenin een ooievaarsnest. ik wilde daar wel een foto van hebben die grote vogel op dat wiel.


 
Met de tele lens kan je nog net de veren van de ooievaar zien die er op zit.

 
En dit is die dan, een heerlijk bedje voor als het errug warm en zonnig is en ik niks kan bedenken om te doen. Juist dan ga ik plat.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hannie de Beer zei

Wat een monnikenwerk die blokjesquilt, een pracht resultaat! En nu weet ik wat er met de blokjes is gebeurd , die we instuurden voor de landlevenquilts!
Super zeg zo'n ligbed, daar kom je niet meer af, als jeeenmaal ligt?
En zie ik daarlangs een prachtige roestige kachel ?

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Geniet er maar van in je zonnige tuin. Je kunt er altijd nog lezen over quilten.