Pagina's

Translate

woensdag 16 januari 2013

P.A. & blind verven met sneeuw


Dit bericht is dankzij mijn P.A. Als ik de gordijnen open schuif komt er een hele witte wereld te voorschijn. Onder het genot van een pot koffie kan ik best wel genieten van dit natuurverschijnsel. Als ik er maar niet naar buiten hoef te gaan. Ik heb echt een hekel aan kou en sneeuw en ijs. Dus zaten wij lekker binnen. Zegt mijn Persoonlijke Assistent Zeg ga jij nog sneeuwverven deze winter. Nou eigenlijk niet, ik heb nog een flinke voorraad aan lappen liggen. Joh, je vond dat vorig jaar zo leuk dringt hij aan. Ja Ja Ja dat was vorig jaar zeg ik nog, maar vandaag niet mijn handen doen niet wat ik wil dus die koude troep hoef ik even niet. Nou dan schep ik toch sneeuw voor jou. Hoe kan je dan nee zeggen.
Ik had nog een wit katoenen gordijn liggen en heb die in vier stukken van ongeveer 1 x 1 meter gescheurd, eentje onderin schep sneeuw erop en wat verf, dan de zeef lap erin sneeuw erop en dan verf. Simpeler kan het niet. De verf was echter een vraagteken, ik had nog hele oude potjes batikverfpoeder, nu staan daar wel nummers op maar ik had even geen zin om die kleurenkaart op te zoeken, dus gewoon willekeurig gestrooid. Klaar is mia voor deze winter dacht ik
?
??
???
????




Geen opmerkingen: