Pagina's

Translate

zaterdag 19 januari 2013

Drukte op de vroege ochtend

Afgelopen nacht logeerden de heren bij ons, uitslapen? vroeg ik gisteravond toen ik ze naar bed bracht. Tuurlijk, klonk het eenstemmig. Ja dat had ik gedacht. Niet alleen de jongens logeerden maar ook Jul, de hond. En die had bedacht dat vijf uur best wel een leuke tijd was om op te staan en die begreep me niet toen ik zei, hond ga slapen het is nog donker. Nee die begreep het niet erg. Een uur later werd ik alweer door haar wakker gemaakt. Gewoon gezellig moet ze gedacht hebben, want toen ik maar koffie ging zetten ging zij lekker liggen slapen. Kreng dacht ik.
Dus de heren ook vroeg wakker want dat is gezellig, ik zag dat niet zo, maar goed iedereen aan de ontbijttafel met een ommeletje etc etc.
 
En toen bedacht ik dat ik wel eens aan creatieve kinder arbeid kon gaan doen, zij zijn bezig en ik heb er wat aan. Gisteren bij de Op Weg Naar Art groep hebben wij gewerkt met stempel afdrukken en die van mij klopten niet helemaal dus de heren maa aan het werk gezet. Leuke ideeen hebben die knullen soms. Na wat werk voor mij besloten ze maar voorzichzelf wat te maken, tenminste als ik er quiltjes van maakten voor ze.

rood

kwast
fotoframe

fotoframe
Leuk toch, eigen werk.


Geen opmerkingen: