Pagina's

Translate

dinsdag 1 januari 2013

1-1-13

Vandaag is het weer een nieuw begin, het regent pijpenstelen, de rommel ligt nog op straat, vegers zijn nog niet gezien maar mijn blog heeft voor een jaartje een andere kleur gekregen. Blogspot werkte niet echt mee, of ik deed het gewoon niet goed. Maar in ieder geval staan mijn tulpen erboven.




 De foto bij mijn "kop" heb ik ooit gemaakt van deze twee tulpen voor de kust. Hoe ik die gemaakt heb weet ik niet meer, zal best wel een moment van helderheid zijn geweest, maar ik vind die dubbele tulp eigenlijk wel heel leuk.

Deze tulpen heb ik gemaakt naar aanleiding van een krantenartikel. Er was een plan om voor de kust een eiland te maken in de vorm van een tulp. Spekkie naar mijn bekkie dacht ik. Ik wil wel op dat lange blad gaan wonen. Maar helaas is dat plan in de vrieskist verdwenen.






Overigens heb ik ze gemaakt van mijn eerste zelf geverfde stoffen. Goed hè

Geen opmerkingen: