Pagina's

Translate

zondag 1 november 2009

Vrijdag Movie Star beedag

Ik zou bijna vergeten dat we afgelopen vrijdag weer een bee hadden. Dat komt ook omdat Mieke tegenwoordig een eigen blog heeft en er nu natuurlijk "concurentie" is. Dus is het zaak om a: verschillende foto's te maken zodat niet alles twee keer op het internet te voorschijn komt en b: ook nog eens een ander verslag daarvan te maken.
Dus laat ik hier de andere kant van de vlag zien die Maria gemaakt heeft. En die vlag zal voortaan overal mee naar toe gaan als we in bee verband op pad gaan. Zo hoort dat.

Verder was het natuurlijk weer gezellig, veel gekletst en af en toe een steekje. Esther heeft weer een kampioenskat in huis, Hilly zit ergens in een camper, Agaath zat waarschijnlijk gewoon thuis en Greet zit met een gebroken pols er lustig op los te quilten.
Zo heeft ze (zegt ze) een makkelijk karweitje. Gut gaat het dan wel met die pols vroeg ik, ja hoor en ik rijd er ook auto mee en schil de aardappelen. En ik hou er ook de quilt mee op als het niet te lang duurt, zei ze.
Christien zat het allemaal aan te horen, en schudde af en toe haar hoofd.

Geen opmerkingen: