Pagina's

Translate

zondag 22 november 2009

Tien by Tien

Ik was even afwezig, nou ja afwezig, niet helemaal. Ik ben even bij onze dochter aan het troetelen geweest. Zij een nare operatie aan haar gezicht en de nasleep daarvan en de jongetjes hadden natuurlijk "Oom" hartstikke nodig om te knuffelen en vooral om verwend te worden. De eerste week ben ik daar blijven slapen en dat ging perfect zo samen met die knullen, want wat is er niet heerlijker dan om 6 uur!! wakker geknuffeld te worden.


Maar omdat er af en toe toch nog wel wat tijd voor mijzelf overbleef ben ik maar begonnen met het opmaken van de tien x tien lapjes van de stoffenclub. Ik had er al eerder wat van gemaakt maar deze keer toch gevallen voor de hexagonnen. Op de bee van de Movie stars is geloof ik iedereen al gevallen voor het patroon. De anderen maken van elk lapje 1 hexagon. Dat doe ik dus niet. Ik bedacht dat er uit een lapje van 10x10 meer gehaald moest kunnen worden. En dat lukt aardig. De restanten die dan daar van overblijven kan ik met een goed gevoel in de prullebak dumpen.

Wat het moet gaan worden weet ik nog niet, maar voorlopig moet ik toegeven dat het een lekker werkje tussendoor is. Neemt weinig plek in en het is nog handig ook als ik naar een detective zit te kijken.

2 opmerkingen:

Dees zei

Fijn dat we elkaar morgen weer zien Mia en voor wat betreft de hexagonnekes... ZIEN!

hannie zei

Dit is nu echt iets om bij de Tv te doen, al die kleurige haxagonnetjes omrijgen! Doe ik ook regelmatig.Zelfs in auto, net als gisteren, toen we naar de verjaardag van mijn zus in Zierikzee reden, lukte het nog om zo'n werkje te doen! Knap gedaan, om meer uit zo'n lapje te halen!