Pagina's

Translate

vrijdag 6 november 2009

Regiodag Flevoland

Vandaag was er een regiodag voor Flevoland wat gehouden werd in Swifterband. Martha en Jeltje zorgen al een flink aantal jaren voor de organisatie. En omdat het altijd heel erg veel aanvraag is delen ze het op in twee dagen. Jeltje zorgt altijd voor wat lekkers bij de koffie en thee en ook de lunchpakketjes zien er goed verzorgd uit.
S'morgens is er een opdracht, we kregen een pakketje met stofjes en patronen om een applicatie te maken. Het vogeltje hadden zij al voorbereid door op alle onderdeeltjes plakvlies te naaien, zodat we allemaal gelijk aan de slag konden gaan.



Leuk vogeltje.



Na de lunch is er de toon en vertel.

Hier mag ik vertellen over mijn Zee-Bra. Het theedoekending.
Ik merkte dat er veel quilters waren die theedoeken hadden aangeschaft toen er zo'n hype over was.


De achterkant van de theedoek bestaat uit een dekbedhoes, lekker makkelijk aan de maat dus hoefde ik alleen maar de onderdelen van elkaar te scheiden.


Jeltje en Martha waren mijn ophouders.
Het was weer ouderwets gezellig met een hoop mooie quilts die rondom in de ruimte waren opgehangen. Er waren er zelfs zoveel dat er een aantal de quilts nog onder de stoelen hadden liggen.




1 opmerking:

hannie zei

Altijd gezelig,zo'n regiodag! Leuk zo'n workshop vogeltje. Je theedoekquilt was natuurlijk een succes! Jammer, dat we hier op de foto alleen de achterkant zien?