Pagina's

Translate

woensdag 7 oktober 2009

blog en website's

Als het even kan dan kijk ik elke dag op een aantal site's of blogs die ik kan waarderen of door het kleurgebruik of de taal of gewoon om dat er mooie dingen te zien zijn. En soms heb ik een slapeloze nacht en dan kan ik ongestoord met een kop thee genieten van heel veel mooie dingen die op quiltgebied voorbij komen.

Daarom heb ik mijn lijst met links maar eens een beetje bijgewerkt.

Zo kwam ik een tijdje geleden (ongeveer 2 jaar) op de site van natureldying, en daar staan zoveel verschillende verf gebeurtenissen dat je bijna niet uitgekeken raakt en mega ideeen opdoet. Of de site van Grietje van der Veen een art quilter die in zwitserland woont. Ook kom ik graag op de site's van Trees, Hannie en Corinne. De laatste twee ken ik van Quilten Speciaal een opleiding van het Gilde.
Ach en ondertussen krijg ik steeds meer grip op het bewerken van de blog. Zelf vond ik dat de namen niet duidelijk werden in mijn blogbericht dus nu maar eens een kleurtje eraan gegeven wie weet is het dan wat beter zichtbaar en anders toch maar de kleur veranderen van de letters.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wat een mooie en artistieke sites van Trees en Grietje van der Veen, Mia. Gezellig om naar te kijken. Leuk dat je Corinne en mij ook vermeld. Jij staat trouwens ook in mijn lijstje! Maar hoe heb je die namen zo mooi in kleur gekregen?
Ik kan tegenwoordig aardig overweg met de blog. maar er blijven toch steeds dingen waar ik geen weet van heb!