Pagina's

Translate

maandag 24 augustus 2009

stof verven

Afgelopen zaterdag heb ik samen met Wil, een aantal lappen getransformeerd met verf. Nu weet Wil uitstekend wat je met verf kunt doen of laten, och mailde ze me bewerk wat lappen met de naaimachine eens kijken welke effecten we kunnen bedenken met de verven. Dus een lap gerimpeld, een lap in de lengte gevouwen en met grote steken vast gezet en een met een soort alternatieve twelfpatchpatroon.

Als je die lap ziet dan springt de glimmers je tegemoet, ik ben deze lap nu nog aan het bewerken met een donkerder kleur blauw, ben benieuwd want ik vind er toch te veel wit in zitten.

Deze laat ik zo, er zitten mooie gedeelten in die perfect gebruikt kunnen worden.

Deze is bij de groene kant een beetje niks dus daar ben ik ook met een andere kleur bezig daar wat meer pit in te krijgen.

1 opmerking:

hannie zei

Toch niet gek, die eerste experimenten Mia! Ze zijn altijd bruikbaar. Het leuke ervan is, dat je gewoon doorgaat met uitproberen!Er komt altijd iets moois uit.