Pagina's

Translate

dinsdag 26 augustus 2008

Workshop Dianne Cevaal

Op maandag een workshop in Leiden van Dianne Cevaal, samen met nog 12 andere vrouwen, de een kende ik wel en de anderen weer niet. Dianne is een hartelijke vrouw die heel enthousiast verteld hoe een en ander door haar gemaakt wordt en wat haar inspiratiebronnen zijn. We kregen als opdracht een foto waar je iets mee hebt, daarvan een detail groter uitwerken en invullen zoals jij denkt dat het zou kunnen zijn.

Ik heb gekozen voor een kranten foto van vorig jaar waarin de kust van Nederland werd afgebeeld met een tulp ervoor, de tulp zou een eiland kunnen worden zo dacht men. Ik als tulpenmens zag het helemaal zitten, ik zou er natuurlijk ook graag op willen wonen. Maar ja volgens mij gaan de plannen niet door. Jammer ik zag mij zelf wel in een zeewatervilla wonen op het puntje van een blad.
Ik heb ook nog gekozen voor een positief en negatief beeld, de linker is gevuld met golven en op de kust de steden en dorpen, de rechter geeft aan dat er veel beweging onderwater is.

I participated the workshop with Dianne Cevaal, it was so nice and friendly with all the other woman, the most of them I never have met, the message that Dianne hase given was take a picture that you like, and then take a detail and large it. I have chosen for a picture of a newspaper, that article discribe the opportunity of making a island for the coast of the Netherlands in the shape of a Tulip. And yes the tulip is allways in my side or in my hous or in a label. So I thought when this island is ready I would live on it in a seewaterhouse on the point of a leave.
The left one is with the waves of the Northsee and the right one is showing the movements under water.

Geen opmerkingen: