Pagina's

Translate

dinsdag 2 september 2008

60

60 staat deze maand in het teken van feest. Mijn ouders zijn binnenkort 60 jaar getrouwd en zijn dan diamant.

Voor mijn ouders heb ik als kaart een dagboekquiltje gemaakt. Ons gezin kan helaas niet op de dag zelf aanwezig zijn maar gelukkig wel op het grote feest wat zijn geven. Rozen spelen een grote rol in hun leven, ze zijn er verzot op. En gaan dan ook trouw elke week naar de markt om armen vol met rozen te kopen.
My parents are married for 60 years, here in Holland we call it a diamantwedding anniversery. They both love roses and the buy it every week on the market.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, Mia. 'n Mooi idee. je rozenquiltje. En ik zag de 60, mooi erin gestikt. maar ik meende er toch ook jou eigen tulpmotief in te herkennen! Of vergis ik me?
Heel grappig!
Hannie