Pagina's

Translate

maandag 4 augustus 2008

Shibori part 2


afgelopen zaterdag was ik bij de workshop Shibori technieken, daar had ik ook twee lappen gemaakt, links met een buis en rechts met knikkers en elastiekjes. Het verfbad was geel, fel geel ik deed mijn ogen er aan zeer. Vanmorgen met groene verf opnieuw gedaan, de linker nu gedraaid om de buis en de andere lap gewoon onder in de emmer.
By the workshop Shibori dying, de fabrics where put in a bucket with yellow Proxion. But the yellow was too bright and they hurt my eyes. So this morning I have just a green paint and did it all over. Left I twisted around the tube and the other one just in the bucket,

Een van de uitgelegde technieken was de gestikte shibori, dus een witte lap, gevouwen en twee lijnen naast elkaar geregen en samen geknoopt.
This shibori was made with the double stiches lines.

Deze heb ik gevouwen en gevouwen en nog eens gevouwen en toen de klemmen erop gezet.
This one is folded and folded and folded and with foodbagpins on hold.

Geen opmerkingen: