Pagina's

Translate

zaterdag 22 december 2018

Vrije zaterdag

Een vrije zaterdag als echtgenote, moeder, oma, hondenbezitter en quilter is een genot. Manlief aan het hobbyen, kinderen en kleinkinderen aan het shoppen voor het ultieme kerstgevoel en ik ben de hele dag in mijn uppie. Een boek en een pot koffie en Classic Fm op de radio wie doet mij wat.

En dan leest het boek niet lekker, en krijg ik de kriebels moet toch wat doen. Na het maken van de Glitter Quilt was mijn werkkamer veranderd in een behoorlijke puinhoop.

Terwijl ik aan het ruimen ben staat de Janome me lief aan te kijken, zo van meid geef nog eens gas.

Voor de Stichting Verdanda heb ik twee blokken gemaakt.


Verder had ik nog wat achterstallige dingen voor De Stoffige Dagboeken


Deze waterlelie had ik al eens gemaakt maar past mooi bij de maand mei.


En dit zelfportret maakte ik bij Tegendraads 1 vind die wel bij juli passen.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Je tempo ligt weer aardig hoog. Grappig het fruit zelfportret! Ik zie dat je ook het patroonblok kreeg van stichting Verdanda!

mia zei

Tja ik was net naar de kapper geweest en mijn haren stonden rechtop dus het lijkt redelijk. Voor de stichting Verdanda maak ik altijd 2 blokken. A. goed doel en B leuk om te maken als afwisseling