Pagina's

Translate

zaterdag 15 december 2018

De Stoffige Dagoeken en meer


Februari voor de Stoffige Dagboeken, tja een beetje laat maar bij het stapelen van het jaar kwam ik erachter dat ik drie maanden nix gemaakt had.

En bedenk dan maar wat, graaf in je geheugen dacht ik en hoe of wat en waar was je mee bezig. Nou geen idee natuurlijk.

Gisteren was ik vroeg op en dacht ik maak alvast een beginnetje, op de radio hoorde ik een interview van een 12 jarig jongetje wat de hele wereld wilde laten weten (met ouders) dat hij jongens veel leuker vond dan meisjes. Hij kwam uit de kast, gelukkig waren zijn ouders het ermee eens dat hij zo voor zichzelf koos.

Ik heb de kleur van de maand opgezocht en dat is voor februari paars, toeval of niet op middelbare scholen wordt het een traditie om op de 2e vrijdag in december allemaal paars te dragen. Zij willen daarmee aangeven om anderen te laten zien dat het mag anders zijn .

Daarom een combinatie van een vergeten maand - kleur bekennen - moedige jongens.


2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooie gedachtegang, Mia. Resulterend in een mooi quiltje.

Hannie de Beer zei

Goed bedacht! Ik hoor voor het eerst van die paarse kleding op de middelbare scholen,