Pagina's

Translate

donderdag 12 september 2013

Book Pages 1

He wat is dat toch weer heerlijk, effe achter de machine.  Met wat aanpassingen, ik moet mijn been hoog en ergens laten, toch weer even gas gegeven.
 
Bij de Fibermail groep zijn we begonnen met het maken van Bookpages of wel een stoffen boek. Met ongeveer 10 fibermailers maken wij voor elkaar een pagina van 20 x 20 cm. Soms wordt je vrij gelaten en anderen geven een bepaalde voorkeur op. Hartstikke leuk, net als indertijd de Album Amicorums.
 
En dit is dan mijn eerste bijdrage, deze is voor Evelyn uit Goes. Zij vroeg om klaprozen.
 
 
Voor haar zijn deze klaprozen die ik gemaakt heb op zelf geverfde stoffen en met de machine en polyester garen gestikt.

3 opmerkingen:

Ellen zei

wat vrolijk mooi!!!!

Hannie de Beer zei

Een mooie page! Wat fijn, dat dit je weer lukt!

Anita zei

Wat een prachtige klaprozen. Leuke ruil is het om te doen. Mij gaat het nu stukken beter af als toen met het duoproject.
Dat zou ik nog wel eens opnieuw met je willen doen, want dat was echt het allereerste wat ik maakte en intussen heb ik toch echt wel heel wat bijgeleerd, lol