Pagina's

Translate

zondag 23 oktober 2011

Het weekend

Het is toch wat, was ik vorige keer gewoon vergeten om naar de Bee te gaan, deze keer maar goed gemaakt met mijn aanwezigheid, blij dat ze waren!
provencaalse sterren van Annie

de provinciaalse achterkand
 Annie heeft een nieuwe bank en die moet beschermd worden, dus maar even een provencaalse gemaakt. De achterkant is ook het bekijken waard, leuk die cirkels.
Een prachtig overzichtsboek van het Quiltwerk van Jacquline en met trots ik ben ook vermeld
 Ja en deze foto maar even groot, het komt niet elke dag voor dat je naam in een boek staat. Jaqueline heeft al haar werk gebundeld en het is een prachtig boek geworden, K.F. zou er jaloers op kunnen zijn qua layout en de prachtige foto's.
Nieuw project van Mieke en Bernientje hartstikke goed gevonden die bewegende figuren
 Die Mieke, heeft toch weer een leuke, de figuren bewegen werkelijk naar boven als je ervoor staat, jammer dat de zon een beetje fel is.
De sterren van Madelon, mooi gevouwen molentjes

Madelon heeft allemaal molentjes gevouwen en met katoen geknoopt.


Jeminee wat een probleem voor Trudie, welke stof zal ze er tussen gaan doen
Ach en wat een gezoek voor Trudie, welke kleur kan er nu tussen de bloemen, het wordt nog even zoeken in een quiltwinkel vrees ik.

Zaterdag was ik met dochter, schoondochter en de twee kleine heren een dagje naar Slagharen. Leuk is dat, koud was het, en hoog was het. Toch met mijn hoogtevrees in het groote draaiding en in de piraat en van de waterglijbaan. Ach Oma zei Jasper de kleinste, als je niet durft hoeft het niet hoor. Menno die mijn eigen credo in zijn oren had geknoopt zei dus Maar alles moet je een keer in je leven proberen, tja en daar kon ik geen quiltspeld tussen krijgen. Jammer dat ik van de familie niet mocht stoppen in Staphorst, kon niet volgens de heren, kost te veel geld!

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuke dag in Staphorst en leuke Bee, zo'n weekend kan niet meer stuk, ondanks hoogtevrees! Toch knap dat je in zo'n ding ging. Ik deed het je niet na!

Hannie de Beer zei

Foutje ,was in Slagharen, maar ik had je Staphorst ook wel gegund!

Ineke zei

Wat flauw dat je niet in Staphorst mocht stoppen. Je had net zo goed je best gedaan op eenzame hoogte...
Oma in de bocht zeggen ze wel eens.

marjolijn zei

Toch een hele gezellige dag, alleen soms vervelend als je jezelf via je kleinkinderen hoort praten! Ze hebben in ieder geval wel wat opgestoken! Jammer dat je niet meer in Staphorst kon shoppen, doe je de volgende keer maar alleen.
gr. Marjolijn

Anoniem zei

hoi oma
leuke website
en hij is kleurijk
ik hou van jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjasper