Pagina's

Translate

dinsdag 14 juni 2011

pinksterdrukte

Het is een dag na een druk weekendje pinksteren, de meeste mensen waren er op uit getrokken maar ik ben eens druk in de weer geweest met van alles en nog wat, allemaal dingen die ik nog wilde doen.


 Zoals een tas voor dochter lief, ik had de tas al gemaakt voor mijzelf en het is een heerlijk ding geworden. Je hangt hem over je schouder en je hebt je handen vrij.
Natuurlijk wilde zij een felle kleur dus rood werd het. Ik heb met een malletje van hexagons de tas door gestikt.
Met een tweeling naald is het leuk te doen.

 De achterkant gewoon in dubbele lijnen
 En er waren groente's in de aanbieding, dan kan ik het niet laten om tomatensaus speciaal te maken en paprikachutney, maar ook de aalbes vroeg om geplukt te worden dus daar aalbessensaus van gemaakt, lekker door de yoghurt.
 En dan nog de opbrengst van het weekendje grens verleggen in Aardenburg.
Het allerleukste van het stofverven is de waslijn. Natuurlijk moeten ze nog gebruikt worden maar  voorlopig nog even niet.
 De regenboogkleuren zien er geweldig uit, maar het allerleukste vond ik toch het werken met yet black. De vlekken die je daarmee krijgt maken de stof heel spannend.

mijn tas
leuke stapel

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Wat bem jij productief geweest.Prachtige lappen, prachtige tas, en die potjes zijn vast heel lekker. groeten van liesbeth

Hannie de Beer zei

Een heel productief weekend! Leuk die tas. Zou je mij het patroon eens willen geven?

En dan die lekkere chutneys en aalbessen saus,heerlijk!
Maar vooral prachtig je verflappen. Geweldig, een heerlijke stapel!
Groeten Hannie

marjolijn zei

Je bent lekker bezig geweest!
Ik ben ook gek op chutney's, maar nog meer op tassen. Ik kan nog wel een patroon gebruiken hoor!
gr. Marjolijn

Suus zei

Zo wat een productie Mia, je bent lekker bezig geweest, je dochter zal wel blij zijn met de tas. Heerlijk zo`n waslijn met mooie lappen, is weer eens wat anders als was.

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Wat een prachtige lappen heb je geverft, en zo'n mooie tas gemaakt, je bent wel heel productief geweest. Het patroon van de tas zou ik heel graag willen hebben!!!

Anoniem zei

Ik ben zeker blij met m´n tas, maar ik hoef geen patroon hoor........ ik heb jou!

dikke kus

Lob