Pagina's

Translate

vrijdag 3 december 2010

Movie Stars

Het was weer zover, gezellig naar de bee van de Movie Stars in de Filmwijk, het was nog wat glibberen en glijden maar de grote weg was lekker schoon. Toch nog een file, tja Sinterklaas en zijn Pieten doen alle basisscholen aan en laat die man nou tegelijkertijd om half negen bij de diverse scholen arriveren, hoe doet ie dat toch. Ik zou ook wel eens uit twee of meer willen bestaan kan ik tenminste veel quiltwerk wat ik graag wil doen maken.











Maria heeft ons weer eens verwend met allerlei sint lekkernijen voor bij de kofffie en thee.


Hilly had weer zo'n leuke kerstboom bij zich. Grappig zijn die blauwe glazen sterretjes. Nog een paar draadjes goud en dan kan de boom hangen.



Wat ook leuk was dat we er weer een nieuw lid bij hebben, gelukkig groeit de groep weer met de nieuwelingen, die toch al heel wat quiltervaring hebben.

Annie had voor de gelegenheid iets leuks bedacht, eerst kregen we allemaal een cadeautje en later legde ze wat miniwerk uit. Leuk om te doen, maar nu even niet. Mijn cadeautje bestond uit twee boekjes een over batikken met een tjanting en de ander over zijdeverven. Heel lief van haar.
Annie liet nog even haar quilt zien die zij "even" had gemaakt voor een vriend van haar man. En omdat het een muziekliefhebber is heeft zij de log gemaakt van allerlei muziekstofjes. Annie kennende zal zij dit weekend wel even sandwichen en doorquilten zodat deze quilt voor volgend weekend wel klaar is.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Gezellig,zo'n Sinterklaas Bee met verrassingen! Nu kun je gaan experimenteren met batikwas. Succes.

Dees zei

Ach Mia, wat zien jouw foto's er gezellig uit. Had ik ook maar lekker de tijd om dit te doen... ik weet het... keuzes maken... tja (maar sinterklaas kwam ook bij ons op school, om tien over half negen en wij hadden de echte!)
tot maandag!

Suus zei

Ziet er erg gezellig uit zeg. En twee of meer lijkt mij ook wel wat. Goed weekend met veel quilterigs.