Pagina's

Translate

maandag 20 december 2010

Af

Afgelopen jaar had Trees de moderator van de Fibermailgroep iets leuks bedacht, ach laten we wat blokken voor een sampler maken in diverse technieken in de quilts as you methode. Ja dacht ik kleine werkjes leuk om tussendoor te doen. Je weet wel als je niets anders om handen hebt. De blokken kwamen elke week soms wel twee. Alles bij elkaar meer dan 85 blokken. Ga er maar aan staan. Nee dat kwam niet uit met mijn agenda.

Dus de leukste technieken er uit gevist en die gewoon gemaakt. Effen blokken ertussen en klaar is mia dacht ik. Nou weet je een mens kan zich vergissen, want ik bedacht dat het zo'n lekker werkje voor onder een lekkere detective is, dus werd het handquilten.
En nu is het klaar en kan de quilt op mijn glazen tafel als bescherming tegen autootjes of lego van de kleinkinderen.



Dit vind ik een erg leuk blok, ga die maar eens verder uitwerken, genoeg lappen gesneeuwverfd de afgelopen dagen dus.......

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Zo is het toch een prachtige quilt geworden Mia! Ik kan me voorstellen dat je niet al die blokken wilde maken. Wat ik vooral zo mooi vind, is je combinatie van de blokken met de effen stof. Heel goed gekozen die kleur!

Liesbeth Wessels zei

Spannende kleurencombinatie. Ja sommige blokken zijn erg leuk. Ik ga een aantal driedimensionale blokken bij mijn SBS-quilt doen als een extra rij (extra groot bed). En die blokken vind ik heel leuk om te maken. Maar die ene van jou ga ik ook nog uitproberen. groet liesbeth

Nienke zei

Je zult je werkje nog missen, maar gelukkig kun je er tegenaan kijken nu ;-), erg mooi geworden!

marjolijn zei

Ja, dat is een hele vrolijke quilt geworden en er zitten hele leuke blokken tussen.