Pagina's

Translate

maandag 11 oktober 2010

mappen en mapjes

Afgelopen zaterdag met de hele familie een geweldig leuke dag in de Efteling gehad. We waren daar voor de files en gingen na de files. Ofwel rond 8 uur weg en na 8 uur terug. En dan ben ik werkelijk gesloopt, met de jongetjes in de wildwaterbaan en met zoonlief in Joris en de Draak!!! en alle draaimolens en ...... Belevenissen genoeg.
Er is alleen een probleem, na zo'n dag ben ik gesloopt. En ben dan verbannen naar een stoel om bij te komen. En dan staat die stoel ineens achter mijn naaimachine. Dus zoef zoef en verwend door mijn lief met koffie en lunch, 3 mappen bekleed. Ik kwam weer een beetje bij en mijn kast staat weer wat vrolijker te stralen.
De wit zwarte- de roze en de varen.
En de kleine mapjes zijn nu ook weer compleet met ingeplakte foto's en de atc die nog opgeborgen moesten worden.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Jeetje wat een hoeveelheid mapjes heb je gemaakt!
Ben je doorgegaan tot in de vroege uurtjes?
Maaar wel een leuke dag gehad in De Efteling zeker? Dan neem je de moeheid wel voor lief natuurlijk!

Suus zei

Mooie mapomslagen zeg, wat heerlijk is dat hè om juist dan iets voor jezelf te doen.

Nienke zei

Je mag dan gesloopt geweest zijn, beide dagen zijn beslist de moeite waard geweest!