Pagina's

Translate

dinsdag 19 oktober 2010

Fibermaildag in Leiden

Vandaag was er een leuke dag voor de Fibermailers, Tony en Trees hadden alles georganiseerd en zo konden wij terecht bij LTC in Leiden. Een leuke ruimte waar wij met 18 terecht konden.
Behalve kletsen, koffie en kennismaken met elkaar, want de meesten kennen we wel van naam maar niet in het echie, en dat was verrassend leuk.

Trees en Tony hadden een workshop marmeren bedacht, dus er werd wel degelijk gewerkt door ons. Marmeren zoals we vroeger deden met stijfsel en papier was het dus niet. Nee met een bak water en speciale verf zijn we met kleine lapjes aan de slag gegaan.

Trees gaf tekst en uitleg aan Jolanda en Olga, op de achtergrond is Jeanette met drogen begonnen.

Er was gevraagd om effen lapjes mee te nemen, maar ja die had ik ook wel maar ook wat gordijnstof van Ikea.
Uit het water zo op de krant.
Hoe ze zijn geworden weet ik nog niet, maar dat ik een leuke dag heb gehad kunnen jullie wel begrijpen.





3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk.meteen al je foto's op je blog, en op de site ook al een leuke impressie! Het was ook een geweldig dagje!

marjolijn zei

Ziet er geweldig leuk uit Mia. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
groetjes, Marjolijn

Suus zei

Oh dat moet erg gezellig geweest zijn. Ik heb weer wat gemist. Ik ben benieuwd hoe de lappen er uit zien als ze droog zijn.