Pagina's

Translate

maandag 8 februari 2010

Fibermail

Afgelopen weekend heb ik me weer eens gestort op het maken van blokken van de Fibermail groep. Het was na het trainen een welkome afleiding, ik bedoel mijn lijf is geen 18 meer en dat voel je na de gebruikelijke apparaten.
Maar de blokken stapelden zich een beetje op dus... aan de slag. Het ene blok is een dresdenplate, makkelijk blok had het binnen een uurtje in elkaar gezet. De Celtic was wat lastiger, al die kleine hoekjes, brrr mijn vingers vonden het minder maar al bij al toch aardig gelukt en de duif nou ja drunkyards path, daar heb ik een klein beetje bij gesmokkeld, het was de bedoeling dat je het met de hand in elkaar zette. Maar met de machine kan het ook en dat deed ik dus ook.
Binnenkort moet ik toch eens alle blokken die ik al heb naast elkaar gaan leggen en bekijken wat ik er mee ga doen. Het project is volgens de quilt as you go, maar dat heb ik dus niet gedaan.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Prachtige blokken heb je gemaakt Mia! Mooi subtiel de celtic vorm, en de variatie Dresden plate. Heel goed!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Prachtige blokken, Mia, vooral die celtic is helemaal naar mijn smaak.
Kleuren goed bij elkaar gevonden, heel geduft en heel goed uitgepakt.