Pagina's

Translate

vrijdag 26 juni 2009

Vrijdag movie star bee dag

Nog even over de file die gaat ontstaan in onze gang, Bennie de Beer is nogal jalours aangelegd en wil graag in de grote groene bak. Maar dat kan niet want dan kan Jasper niet meer met hem gaan rijden. Probleem voor Bennie de Beer. Kijk die grote groene bak is nl niet erg soepel in de wielen om zo te zeggen. Hij moet nog naar de garage of zo.
Ook nog even de fruitige meisjes, ze zijn gebaad en in de watten gelegd. Dus kon hun nieuwe tapijt onder de bank geschoven worden.
Overigens was het vanmorgen weer een gezellige bee, niet zo'n grote groep. Een aantal sterren zijn nog op rondreizen in europa en dat noemen ze vakantie. Mooie quilt van Greet, een glas in lood met een bijzondere rand eromheen, natuurlijk was ik weer vergeten om mijn fototoestel mee te nemen anders zou ik direct een detail laten zien. Verder een vervelend verhaal van Ada, tijdens een fietstocht is haar tas van haar fiets gejat met alle ellende van dien. Niet leuk voor haar. Met Annie even een inventarisatie gedaan over de zaken die we morgen mee nemen naar het Ooievaarsnest in Almere haven waar de opening van het nieuwe centrum is.
Morgen dus wel mijn camera mee nemen (zit al in de tas!)

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wel een hele gezellige file. Niet zo'n probleem om daar in te moeten staan! Jammer dat ik de foto niet kan vergroten,om het mooie tapijtje van dichtbij te bekijken?